Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.5.2021 alkaen.
työkenka.fi
Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluna toimii Klarna payments ja Paytrail, joiden kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.
Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm)/ Paytrail ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt rieker-shop.fi yleiset ehdot.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
info@tyokenka.fi
Toimituskulut ovat
5,90 /1-2 paria
7,90 /3 paria
9,90 / 4 paria
15,00 / 5 paria
20,00 / 6 paria
25,00 / 7 paria ja suuremmat paketit. Lähetykset toimitamme Matkahuollon Lähellä-pakettina postinumeron perusteella lähimpään Matkahuollon noutopisteeseen.
Voit valita toimitusvaihtoehdoksi myös Matkahuollon Kotipaketin, joka jaetaan sinulle kotiovelle saakka. Hinta on 15 euroa/2 pr, 20 euroa/3 pr, 25 euroa/4 pr ja 30 euroa/5 pr. Jako tapahtuu klo 8-16 välisenä aikana. Jos et ole vastaanottamassa lähetystä niin lähetys toimitetaan lähimpään Matkahuoltoon. Kotitoimitusten palautuskulu ei ole ilmainen vaan se on samansuuruinen kuin on lähetyksen postikulu.
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen on 1-3 arkipäivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Kun palautat meille tuotteita, toimi seuraavasti:
- Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus käyttämättömille tuotteille. Peruutusaika lasketaan seuraavasti: tuotteiden noutopäivä+14 vrk mukaanlukien viikonloput, arkipyhät jne.
- Lähellä-pakettina tilattujen tuotteiden 1-2 parin palautus on ilmainen, 3 parin palautus 7,90, 4 parin palautuskulu on 9,90 euroa, 5-6 parin palautuskulu on 15,- sekä 7 parin ja sitä suuremman parin palautuskulu on 30 euroa.
- Kotipakettina toimitettujen tuotteiden palautus ei ole ilmainen vaan se on samansuuruinen kuin on lähetyksen postikulu.
- pakkaa tuote aina takaisin alkuperäiseen myyntipakkaukseen sekä alkuperäiseen tai vähintään vastaavaan erilliseen lähetyspakkaukseen. Älä lähetä tuotetta takaisin ilman erillistä lähetyspakkausta koska myyntipakkaus vaurioituu. ÄLÄ TEIPPAA ALKUPERÄISTÄ KENKÄLAATIKKOA. Palauta kaikki palautettavat tuotteet kerralla, jos palautat esim. yksi pari kerrallaan, perimme ylimääräisistä palautuksista 15 euroa palautuskuluja.
- pakkaa aina pakettiin mukaan täytetty palautuskaavakkeemme ja sulje pakkaus huolella. Palautuskaavake löytyy kuitin kääntöpuolelta joka tuli kenkien mukana.
- Matkahuollon Lähellä-Paketit: Palauta lähetys mihin tahansa Matkahuollon terminaaliin/toimipisteeseen(esim useimmissa K-Marketeissa ja R-kioskeissa on noutopiste). Kirjoita lähetuspussin päälle: Matkahuollon asiakaspalautustunnus 9529311.
Huom. Jos palautat automaattiin, pitää sinun ensin rekisteröityä matkahuolto.fi sivustolla josta saat yksilöllisen palautuskoodin tai voit soittaa meille 050-4000117 (9.00-15.00 ma-pe) ja saat meiltä palautuskoodin automaattiin.
Huomioithan, että palautettavat tuotteet tulee olla aina alkuperäisissä myyntipakkauksissa. Mikäli tuotteet eivät ole lähetyspussissa, emme vastaanota palautusta.
Tuotepalautuksen saavuttua tarkistamme tuotteet ja käsittelemme palautuksesi toivomallasi tavalla. Mikäli meillä on jotain kysyttävää tai tuote ei ole uutta vastaavassa palautuskunnossa tai sitä on käytetty, otamme Sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.
- Palautettavan tuotteen tulee olla täysin uutta vastaava, käyttämätön ja muuttumaton sekä pakattu täysin alkuperäiseen pakettiin alkuperäisillä pakkaustäytteillä. Tuotetta voi sovittaa ja kokeilla, mutta ei missään tapauksessa ottaa käyttöön. Hyvitämme halutessasi maksamasi kauppasumman täysimääräisenä takaisin tilillesi tai maksukortillesi. Mikäli maksat tilauksesi laskulla, hyvitämme palautuksesta laskun pois osittain tai kokonaan.
- Jos palautat tuotteen ilman alkuperäistä pakkausta tai pakkauksen sisältö ei ole täydellinen ja uutta vastaava, emme vastaanota palautusta. MIKÄLI TUOTETTA ON KÄYTETTY ULKONA TAI KENGÄT OVAT LIKAANTUNEET MUUTOIN, OVAT LEMMIKKIEN KARVOISSA YMS. ON ARVON ALENEMA 100% EMMEKÄ HYVITÄ TUOTETTA. TUOTE PALAUTETAAN ASIAKKAALLE ASIAKKAAN KUSTANNUKSELLA. Kenkiä saa sovittaa sisällä, mutta ei ottaa käyttöön esim. työpaikalla. SOVITATHAN KENKIÄ AINA PUHTAALLA ALUSTALLA! Tarvittaessa palautamme tuotteen takaisin lähettäjälle ja veloitamme palautus- sekä toimituskuluina vähintään 20 euroa, joka vastaa todellisia lähetys- sekä palautuskustannuksia. Säilytämme noutamattomia kenkiä varastollamme 3 kk, jonka jälkeen lahjoitamme ne hyväntekeväisyyteen tai viemme kaatopaikalle.
- Tuotteen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Kokonaan noutamatta jätetyistä tuotteista veloitamme lähetys- sekä palautuskuluina vähintään 20 euroa, joka vastaa todellisia lähetys- sekä palautuskustannuksia.
- Vastaanotamme vain sellaiset palautukset jotka toimitetaan varastolle asti. Emme nouda palautuksia noutopisteistä.
Toivomme tilaamasi tuotteen sopivan jalkaasi ja käyttöösi.
Mikäli haluat vaihtaa saamasi tuotteen, palauta tuotteet normaalisti ja täytä palautuslomakkeeseen haluamasi vaihtotuotteen tiedot.
Ensimmäisen vaihtokerran palautus- ja lähetyskulut maksamme me. Jos palautat jo kerran vaihdetun tuotteen, perimme palautuskuluja 10,-.
Mikäli asiakas toistuvasti palauttaa tilaamiaan tuotteita, otamme asiakkaaseen yhteyttä puhelimitse ja keskustelemme siitä, miksi asiakas toistuvasti palauttaa tilaamiaan tuotteita. Mikäli katsotaan, että asiakas palauttaa liian usein, voidaan asiakkaalta pyytää suostumus siihen, että palautustapauksissa toimituskulut molempiin suuntiin jää asiakkaan maksettavaksi. Asiakas voi edelleen palauttaa saamallaan palautustunnuksella, mutta kuluja ei hyvitetä ja palautusmaksu (sama kuin toimituskulu) lisätään laskulle tuotteiden hyvityksen jälkeen. Suostumus pyydetään sähköpostilla puhelun jälkeen.
Jos tuote on laatuseurannastamme huolimatta vioittunut tai väärä, ilmoita virheestä välittömästi asiakaspalveluumme info@tyokenka.fi. Kerro myös kuinka toivot meidän menettelevän virheen korjaamisessa. Luonnollisesti vaihdamme tai korjaamme viallisen tuotteen, mutta halutessasi saat myös rahasi takaisin.
Jos tarvitset käyttöösi Matkahuollon palautustunnuksemme, se on 9529311. Palautusosoitteemme on tyokenka.fi, Teollisuustie 14A ROVANIEMI.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen.
Ostoskorisi on tyhjä