työkenkä.fi

Usein kysytyt kysymykset

Mitä toimitus maksaa?

Lähetysmaksu on 3,90 kun tilaat lähimpään Matkahuollon palvelupisteeseen ja 9,90 kun tilaat lähetyksen kotiovellesi.

Kuinka pitkä toimitusaika lähetyksillä on?

Toimitusaika tilattaville tuotteillemme on keskimäärin 1-3 arkipäivää.

Kuinka tuotteet toimitetaan?

Tuotteet toimitetaan Matkahuollon noutopisteisiin, joita ovat esimerkiksi K-Marketit ja R-Kioskit. Tuotteet toimitetaan aina automaattisesti sinua lähimpään noutopisteeseen.

Mihin noutopisteeseen lähetykseni tulee?

Lähetys kuljetetaan postinumerosi perusteella kyseisen postinumeroalueen oletusnoutopisteeseen.

Voinko seurata lähetystä tilaamisen jälkeen?

Saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, josta löytyy myös Matkahuollon seurantakoodi. Tällä seurantakoodilla pääset seuraamaan lähetyksesi kulkua Matkahuollon sivuilta.

Voinko muokata tilaustani jälkikäteen?

Kun olet suorittanut tilauksen, siirtyy se automaattisesti kerättäväksi ja toimitettavaksi. Jos haluat muokata tilaustasi jälkikäteen, pyydämme ystävällisesti olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Suosittelemme kuitenkin tarkastamaan tilauksen aina huolellisesti ennen tilauksen lähettämistä.

Voinko palauttaa tilaukseni?

Tuotteillamme on täysi 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut toimituksen. Tuote tulee palauttaa alkaperäispakkauksessaan ja jälleenmyyntikelpoisena. Suosittelemme lukemaan palautusohjeet tilauksen mukana tulleesta palautuslomakkeesta ja verkkosivujemme osto- ja toimitusehdoista. Tuote tulee palauttaa asiakaspalautuskoodilla 9529311 Matkahuollon noutopisteeseen. Suosittelemme säilyttämään palautuksen yhteydessä saadun kuitin siihen saakka, kunnes palautus on otettu käsittelyyn. 

Onko palautus ilmainen?

Palautus on aina ilmainen kun palautat ohjeiden mukaan ja käytät palautuskoodia 9529311. Säilytä palautuksesta saatu Matkahuollon kuitti jossa näkyy lähetystunnus.

Mistä saan palautustarran?

Emme käytä palautustarroja. Palautus tehdään aina  asiakaspalautuskoodilla 9529311. Asiakaspalautuskoodi löytyy tilauksen mukana tulleesta palautuslomakkeesta. Kirjoita koodi lähetyspussin päälle niin palautus ohjautuu automaattisesti takaisin meille.

Voinko tehdä palatuksen automaattiin?

Palautus ei valitettavasti onnistu automaattiin meistä riippumattomista syistä. Palauta lähetys lähimpään Matkahuollon palvelupisteeseen niin palautus onnistuu.

Olen palauttanut tilauksen viikko sitten, mutten ole saanut vielä hyvitystä?

Ei hätää, palautuksesi on varmaan vielä käsittelyjonossa. Varmistuaksesi palautuksen saapumisesta meille voit tarkistaa sen Matkahuollon sivuilta, jos sinulla on tallessa palautuksen yhteydessä saatu kuitti. Kuitista löytyy MH-alkuinen seurantakoodi, jonka voit syöttää Matkahuollon etusivulla lähetyksen seurantaan (www.matkahuolto.fi). Hyvitämme kengät heti kun saamme palatuksen varastollemme. Jos olit valinnut laskun maksuvaihtoehdoksi niin poistamme laskun Klarntalta. Jos taas olit maksanut kengät, teemme hyvityspyynnön Klarnalle. Heiltä tulee sitten sinulle sähköposti jossa kysyvät tilinumerosi mihin hyvittävät kengät. Vastaa siihen niin saat hyvityksen tilillesi.

Minulla on ongelmia Klarna-laskun kanssa, kuka osaa auttaa minua?

Suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan Klarnan asiakaspalveluun (09-425 99  771). Toki myös meidän asiakaspalvelu auttaa parhaamme mukaan.

En hakenut tilaustani ja se lähetettiin takaisin, mitä teen?

Jos et ole noutanut pakettiasi 14 päivän kuluessa sen saapumisesta, sinulta veloitetaan 15 € korvauksena turhista toimitus- ja yleiskustannuksista.

Tilaamani tuote oli viallinen, mitä teen?

Kaikissa reklamaatiotilanteissa tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse. Käsittelyn nopeuttamiseksi olisi hyvä laittaa sähköpostiviestiin sekä tilausnumerosi että kuva viallisesta tuotteesta.

Voinko tilata tuotteita yritykselle?

Tuotteiden tilaaminen yritykselle onnistuu samalla tavalla kuin kuluttajanakin. Laskulla tilatessa tulee syöttää kassalla yrityksen tiedot.

Ostoskorisi on tyhjä